№ пасяджэння
|
Пытанні да абмеркавання
|
Час
правядзення
|
Адказныя
|
Пасяджэнне № 1
Выхаваўчы патэнцыял вучэбных прадметаў фізіка, матэматыка і працоўнае навучанне.
|
1. Прадметны змест і выхаваўчы патэнцыял вучэбнага прадмета “Матэматыка” як фарміраванне ў вучняў пачуцця патрыятызму, грамадзянскасці, павагі да стваральнай працы як галоўнай умовы развіцця беларускай дзяржавы.
2. Формы, метады і прыёмы работы па фарміраванні прыродазнаўча-навуковай адукаванасці на вучэбных занятках па фізіцы.
3. Праектная дзейнасць па вучэбным прадмеце “Працоўнае навучанне” як сродак фарміравання функцыянальнай адукаванасці вучняў.
4. Аналіз выканання вучнямі алімпіядных заданняў першага этапу.
|
кастрычнік
|
Адзярыха В.А.
Баранаў А.С.
Матыліцкая А.І.
Шымчэнка В.В.
|
Пасяджэнне № 2
Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін і працоўнага навучання ў 2024/2025 навучальным годзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года.
|
1. Праектаванне сучаснага ўрока па фізіцы з выкарыстаннем актыўных метадаў і сродкаў навучання, розных формаў арганізацыі вучэбнага ўзаемадзеяння, накіраваных на фарміраванне функцыянальнай адукаванасці вучняў.
2. Арганізацыя падрыхтоўцы навучэнцаў да выпускных экзаменаў; аб арганізацыі паўтарэння з навучэнцамі.
|
студзень
|
Адзярыха В.А.
Баранаў А.С.
Матыліцкая А.І.
Шымчэнка В.В.
|
Пасяджэнне № 3
Эфектыўны вопыт па развіцці прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.
|
1. Азнаямленне настаўнікаў з нарматыўна-прававой базай па падрыхтоўцы да экзаменаў і іх правядзенні.
2. Метадычныя аспекты падрыхтоўкі вучняў IX, XI класаў да выніковай атэстацыі па вучэбным прадмеце “Матэматыка”.
3. Аналіз выканання вучнямі алімпіядных заданняў другога этапу.
|
сакавік
|
Адзярыха В.А.
Баранаў А.С.
Матыліцкая А.І.
Шымчэнка В.В.
|
Пасяджэнне № 4
Метадычная аператыўка.
|
1. Падвядзенне вынікаў работы ШВМА ў 2024/2025 навучальным годзе.
2. Цэнтралізаваны экзамен (ЦЭ) па вучэбным прадмеце “Матэматыка” па завяршэнні навучання і выхавання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі як паказчык сфарміраванасці прадметных кампетэнцый вучняў.
3. Абмеркаванне перспектыўнага плана работы ШВМА на 2025/2026 н.г.
|
май
|
Адзярыха В.А.
Баранаў А.С.
Матыліцкая А.І.
Шымчэнка В.В.
|
Пасяджэнне№ 5
Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадметам прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін і працоўнаму навучанню ў 2025/2026 навучальным годзе.
|
1. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншыя нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на II і III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі, асноўныя палажэнні, выхаванне ў сістэме адукацыі, агульныя патрабаванні да арганізацыі адукацыйнага працэсу.
2. Вучэбныя праграмы па вучэбным прадметам“Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка” і “Працоўнае навучанне” для V–IX, X–XI класаў.
3. Удасканаленне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце “Матэматыка” з улікам вынікаў цэнтралізаванага экзамену.
|
жнівень
|
Адзярыха В.А.
Баранаў А.С.
Матыліцкая А.І.
Шымчэнка В.В.
|