ВМА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

У склад BМА прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін, працоўнага навучання ўвахзодзіць 4 педагога.

Спіс членаў ВМА:

  1. Адзярыха В.А.,настаўнік працоўнага навучання;
  2. Баранаў А.С., настаўнік фізікі, інфарматыкі; другая кваліфікацыйная катэгорыя;
  3. Матыліцкая А.І.,настаўнік працоўнага навучання; вышэйшаякваліфікацыйная катэгорыя;
  4. Шымчэнка В.В., настаўнік матэматыкі, кіраўнік ВМА настаўнікаў прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін, працоўнага навучання;першая кваліфікацыйная катэгорыя.

 

 

 



Тэматыка пасяджэнняў ВМА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных дысцыплін, працоўнага навучання:

пасяджэння 

Пытанні да абмеркавання

Час

правядзення

Адказныя

Пасяджэнне № 1

Выхаваўчы патэнцыял вучэбных прадметаў фізіка,  матэматыка і працоўнае навучанне.

1. Прадметны змест і выхаваўчы патэнцыял вучэбнага прадмета “Матэматыка”  як фарміраванне ў вучняў пачуцця патрыятызму, грамадзянскасці, павагі да стваральнай працы як галоўнай умовы развіцця беларускай дзяржавы.

2. Формы, метады і прыёмы работы па фарміраванні прыродазнаўча-навуковай адукаванасці на вучэбных занятках па фізіцы.

3. Праектная дзейнасць па вучэбным прадмеце “Працоўнае навучанне” як сродак фарміравання функцыянальнай адукаванасці вучняў.

4. Аналіз выканання вучнямі алімпіядных заданняў першага этапу.

 

кастрычнік

 

Адзярыха В.А.

Баранаў А.С.

Матыліцкая А.І.

Шымчэнка В.В.

 

Пасяджэнне № 2

Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін і працоўнага навучання ў 2024/2025 навучальным годзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года.

 

1. Праектаванне сучаснага ўрока па фізіцы  з выкарыстаннем актыўных метадаў і сродкаў навучання, розных формаў арганізацыі вучэбнага ўзаемадзеяння, накіраваных на фарміраванне функцыянальнай адукаванасці вучняў.

 

2. Арганізацыя падрыхтоўцы навучэнцаў да выпускных экзаменаў; аб арганізацыі паўтарэння з навучэнцамі.

 

студзень

Адзярыха В.А.

Баранаў А.С.

Матыліцкая А.І.

Шымчэнка В.В.

Пасяджэнне № 3

Эфектыўны вопыт па развіцці прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў  ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.

 

 

1. Азнаямленне настаўнікаў з нарматыўна-прававой базай па падрыхтоўцы да экзаменаў   і іх правядзенні.

2.  Метадычныя аспекты падрыхтоўкі вучняў IX, XI класаў да выніковай атэстацыі па вучэбным прадмеце “Матэматыка”.

3.  Аналіз выканання вучнямі алімпіядных заданняў другога этапу.

 

сакавік

Адзярыха В.А.

Баранаў А.С.

Матыліцкая А.І.

Шымчэнка В.В.

 

Пасяджэнне № 4

Метадычная аператыўка.

 

1. Падвядзенне вынікаў работы ШВМА ў 2024/2025 навучальным годзе.

2. Цэнтралізаваны экзамен (ЦЭ) па вучэбным прадмеце “Матэматыка” па завяршэнні навучання і выхавання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі як паказчык сфарміраванасці прадметных кампетэнцый вучняў.

3. Абмеркаванне перспектыўнага плана работы ШВМА на 2025/2026 н.г.

 

май

Адзярыха В.А.

Баранаў А.С.

Матыліцкая А.І.

Шымчэнка В.В.

 

Пасяджэнне№ 5

Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадметам прыродназнаўча-матэматычных дысцыплін і працоўнаму навучанню ў 2025/2026 навучальным годзе.

 

1. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншыя нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на II і III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі, асноўныя палажэнні, выхаванне ў сістэме адукацыі, агульныя патрабаванні     да арганізацыі адукацыйнага працэсу.

 

2. Вучэбныя праграмы па вучэбным прадметам“Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка” і “Працоўнае навучанне”   для V–IX, X–XI класаў.

3. Удасканаленне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце “Матэматыка”  з улікам вынікаў цэнтралізаванага экзамену.

 

жнівень

 

Адзярыха В.А.

Баранаў А.С.

Матыліцкая А.І.

Шымчэнка В.В.

 

 

поделиться в: