Работа з матываванымі навучэнцамі

Праграма

арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі

ДУА “Гольчыцкая сярэдняя школа”

на 2019/2020 навучальны год

 

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

Від

 кантролю

 

І Дыягнастычны накірунак

1.

Забеспячэнне супрацоўніцтва ДУА “Гольчыцкая сярэдняя школа” з установай дашкольнай адукацыі яслі-сад в. Жылін-Брод па суправаджэнні дзіцячай адоронасці і пераемнасці ў дадзеным накірунку

На працягу года

Кіраўніцтва

 

2.

Актуалізацыя банка даных матываваных навучэнцаў І-ІХ класаў установы адукацыі

Верасень

 

 

Настаўнікі-прадметнікі

 

 

ІІ Работа з педкадрамі

1.

Планаванне індывідуальнай работы з матываванымі навучэнцамі на 2018/2019 навучальны год

Верасень

Настаўнік-прадметнікі

 

2.

Удзел педагогаў установы адукацыі ў раённых і абласных семінарах па пытаннях арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

Даведка на канец года

3.

Пасяджэнні МА настаўнікаў-прадметнікаў па пытаннях:

-Кампетэнтнасны падыход у практыцы выкладання матэматыкі ў пачатковых класах.

-Эфектыўныя прыёмы фарміравання і развіцця чытацкай і інфармацыйнай кампетэнцый навучэнцаў у працэсе выкладання вучэбных прадметаў

 -Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу на ўроках і факультатыўных занятках

Па планах МА

Кіраўнікі МА

 

Нарады пры дырэктару

1

Арганізацыя работы факультатыўных і стымулюючых заняткаў, іх дыдыктычнае забеспячэнне 

Верасень

Корбут Т.Л.

Інфармацыя

2

Арганізацыя работы па падрыхтоўцы навучэнцаў да ўдзелу ў прадметных алімпіядах

Верасень-кастрычнік

Сугака В.С.

 

3

Работа настаўнікаў-прадметнікаў з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Сугака В.С.

Даведка за І паўгоддзе, на канец года

4

Кантроль за ходам падрыхтоўкі да ўдзелу ў школьным і далей раённым этапе КРДХ

Снежань, сакавік

Сугака В.С.

Даведка па выніках КРДХ

5.

Укараненне праблемна-даследчых праектных метадаў навучання

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

6.

Сістэматызацыя і папаўненне інфармацыйнага банка па рабоце з адоранымі навучэнцамі:

-распрацоўка алімпіядных заданняў па прадметах;

-распрацоўка інтэлектуальных мерапрыемстваў;

-дыягнастычныя матэрыялы па рабоце з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, класныя кіраўнікі

 

7.

Набыццё вучэбна-метадычнай літаратуры, камп’ютарных праграм для арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

8.

Выкарыстанне магчымасцей школьнай бібліятэкі і медыятэкі як інфармацыйнага рэсурсу ў падрыхтоўцы навучэнцаў да інтэлектуальных конкурсаў

На працягу года

Давідоўская В.У.,

Баранаў А.С.

 

9.

Абагульненне вопыту настаўнікаў Чыберынай А.М., Крот Н.М. па рабоце з матываванымі навучэнцамі: выступленні на школьных МА, удзел у раённых МА

На працягу года

Кіраўнікі МА

 

10.

Маральнае і матэрыяльнае стымуляванне навучэнцаў і педагогаў па выніках рэзультатыўнага ўдзелу ў алімпіядах, конкурсе работ даследчага характару

На працягу года

Кіраўніцтва

 

11.

Аналіз работы з матываванымі навучэнцамі

Кастрычнік, лістапад, студзень, сакавік, май

Сугака В.С.

Аналітычная інфармацыя

12.

Правядзенне прадметных тыдняў

На працягу года

Сугака В.С., настаўнікі-прадметнікі.

Справаздачы кіраўнікоў МА

ІІІ Работа з законнымі прадстаўнікамі матываваных навучэнцаў

1.

Арганізацыя неабходнай педагагічнай работы сярод бацькоў здольных навучэнцаў :

гутаркі з бацькамі;

вызначэнне рэкамендацый па аказанні дапамогі з боку бацькоў матываваным навучэнцам;

прыцягненне бацькоў для сумеснага правядзення інтэлектуальных мерапрыемстваў на ўзроўні ўстановы адукацыі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

 

2.

Падтрымка і ўзнагароджанне бацькоў матываваных навучэнцаў  на справаздачным бацькоўскім сходзе ці на свяце апошнягя званка

Май

Кіраўніцтва

 

V Работа з навучэнцамі

1.

Вывучэнне ўзроўню матывацыі навучэнцаў

Верасень

Класныя кіраўнікі, настаўнікі-прадметнікі

 

2.

Выбар форм работы з навучэнцамі, у тым ліку і дадатковай адукацыі, на бягучы навучальны год з улікам дыягностыкі і ўзроставых асаблівасцей 

Верасень

Класныя кіраўнікі, настаўнікі-прадметнікі

 

3.

Правядзенне 1-га этапу рэспубліканскай алімпіяды школьнікаў па прадметах

Кастрычнік

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Аналітычная інфармацыя

4.

Правядзенне школьнага этапу прадметных алімпіяд у пачатковай школе і сярэднім звяне

Студзень

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Аналітычная інфармацыя

5.

Удзел у дыстанцыйных, гімназічнай, інтэрнэт-алімпіядах па вучэбных прадметах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

Аналітычная інфармацыя на канец года

6.

Удзел у міжнародных і рэспубліканскіх конкурсах: “Інфамышка”, “Глабусёнак”,“Каласок”, “Белка”, “Журавлик”, “Буслік”, “Лінгвісцяня”, “Зубраня”, “Алімпіёнак”, “Сініца”, “Кентаўрык”

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Інфармацыя на канец года

7.

Наведванне міжшкольных факультатываў і прадметных клубаў па падрыхтоўцы да алімпіяды (па магчымасці навучэнцаў)

На працягу года

Кіраўніцтва ўстановы

 

8.

Падрыхтоўка і ўдзел у конкурсе работ даследчага характару

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Аналітычная інфармацыя на канец года

9.

Арганізацыя кансультацый, дадатковых заняткаў для матываваных навучэнцаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

10.

Узнагароджанне пераможцаў і ўдзельнікаў прадметных алімпіяд

Май

Кіраўніцтва ўстановы