Работа з матываванымі навучэнцамі

План арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі ДУА “Гольчыцкі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад – сярэдняя школа” на 2021/2022 навучальны год

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

Від

 кантролю

1.     Дыягнастычны накірунак

1.

Забеспячэнне супрацоўніцтва ДУА “Гольчыцкая сярэдняя школа” з установай дашкольнай адукацыі яслі-сад в. Жылін-Брод па суправаджэнні дзіцячай адоронасці і пераемнасці ў дадзеным накірунку

На працягу года

Кіраўніцтва

 

2.

Актуалізацыя банка даных матываваных навучэнцаў     І-ХІ класаў установы адукацыі

верасень

 

 

Настаўнікі-прадметнікі

 

2.     Работа з педкадрамі

 

1.

Планаванне індывідуальнай работы з матываанымі навучэнцамі на 2021/2022 навучальны год

верасень

Настаўнік-прадметнікі

 

2.

Удзел педагогаў установы адукацыі ў раённых і абласных семінарах па пытаннях арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

Даведка на канец года

3.

Пасяджэнні МА настаўнікаў-прадметнікаў па пытаннях:

Развіццё ў навучэнцаў прадметных і метапрадметных кампетэнцый на ўроках і факультатыўных занятках па нямецкай мове Фарміраванне ў навучэнцаў моўнай кампетэнцыі на ўроках беларускай мовы і літаратуры.

Развіццё інтэлектуальных і творчых здольнасцей навучэнцаў  з выкарыстаннем сучасных інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій на ўроках нямецкай мовы і ў пазаўрочнай дзейнасці.

 

Па планах МА

Кіраўнікі МА

 

3.     Нарады пры дырэктару

1

Арганізацыя работы факультатыўных і стымулюючых заняткаў, іх дыдыктычнае забеспячэнне 

Верасень

Сугака В.С.

Інфармацыя

2

Арганізацыя работы па падрыхтоўкі навучэнцаў да ўдзелу ў прадметных алімпіядах

Верасень-кастрычнік

Сугака В.С.

 

3

Работа настаўнікаў-прадметнікаў з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Сугака В.С.

Даведка на канец года

4

Кантроль за ходам падрыхтоўкі да ўдзелу ў школьным і далей раённым этапе КРДХ

Снежань, сакавік

Сугака В.С.

Даведка па выніках КРДХ

5.

Укараненне праблемна-даследчых праектных метадаў навучання

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

6.

Сістэматызацыя і папаўненне інфармацыйнага банка па рабоце з адоранымі навучэнцамі:

-распрацоўка алімпіядных заданняў па прадметах;

-распрацоўка інтэлектуальных мерапрыемстваў;

-дыягнастычныя матэрыялы па рабоце з матывааванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, класныя кіраўнікі

 

7.

Набыццё вучэбна-метадычнай літаратуры, камп’ютарных праграм для арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

8.

Выкарыстанне магчымасцей школьнай бібліятэкі і медыятэкі як інфармацыйнага рэсурсу ў падрыхтоўцы навучэнцаў да інтэлектуальных конкурсаў

 

На працягу года

Давідоўская В.У.,

Баранаў А.С.

 

9.

Абагульненне вопыту настаўнікаў         Чыберынай А.М.,         Саротнік Ж.С. па рабоце з матываванымі навучэнцамі: выступленні на школьных МА, удзел у раённых МА

На працягу года

Кіраўнікі МА

 

10.

Маральнае і матэрыяльнае стымуляванне навучэнцаў і педагогаў па выніках рэзультатыўнага ўдзелу  ў алімпіядах, конкурсе работ даследчага характару

 

На працягу года

Кіраўніцтва

 

11.

Аналіз работы з матываванымі навучэнцамі па выніках 2021/2022 навучальнага года

Май

Сугака В.С.

Аналітычная інфармацыя

12.

Правядзенне прадметных тыдняў

Сакавік-красавік

Сугака В.С., настаўнікі-прадметнікі.

Справаздачы кіраўнікоў МА

IV Работа з законнымі прадстаўнікамі матываваных навучэнцаў

1.

Арганізацыя неабходнай педагагічнай работы сярод бацькоў здольных навучэнцаў :

гутаркі з бацькамі;

вызначэнне рэкамендацый па аказанні дапамогі з боку бацькоў матываваным навучэнцам;

прыцягненне бацькоў для сумеснага правядзення інтэлектуальных мерапрыемстваў на ўзроўні ўстановы адукацыі

 

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

 

2.

Падтрымка і ўзнагароджанне бацькоў матываваных навучэнцаў  на справаздачным бацькоўскім сходзе ці на свяце апошнягя званка

Май

Кіраўніцтва

 

3

Кансультаванне законных прадстаўнікоў у шосты школьны дзень

Кожная апошняя субота месяца

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

 

 

 

V Работа з навучэнцамі

 

1.

Уваходзячая дыягностыка развіцця дзіцяці па накірунках

 

Верасень

Класныя кіраўнікі, настаўнікі-прадметнікі

 

2.

Выбар форм работы з навучэнцамі, у тым ліку і дадатковай адукацыі, на бягучы навучальны год з улікам дыягностыкі і ўзроставых асаблівасцей  

верасень

Класныя кіраўнікі, настаўнікі-прадметнікі

 

3.

Правядзенне 1-га этапу рэспубліканскай алімпіяды школьнікаў па прадметах

Верасень-кастрычнік

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

 

Аналітычная інфармацыя

4.

Правядзенне школьнага этапу прадметных алімпіяд у пачатковай школе і сярэднім звяне

 

Снежань-студзень

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Аналітычная інфармацыя

5.

Удзел у дыстанцыйных, гімназічнай, інтэрнэт-алімпіядах па вучэбных прадметах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

Аналітычная інфармацыя на канец года

6.

Удзел у рэспубліканскіх конкурсах:       “Інфамышка”, “Глабусёнак”, “Каласок”, “Белка”,      “Журавлик”, “Буслік”, “Лінгвісцяня”, “Зубраня”, “Алімпіёнак”

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Інфармацыя на канец года

7.

Наведванне міжшкольных факультатываў і прадметных клубаў па падрыхтоўцы да алімпіяды (па магчымасці навучэнцаў)

На працягу года

Кіраўніцтва ўстановы

 

8.

Падрыхтоўка і ўдзел у конкурсе работ даследчага характару

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, кіраўніцтва ўстановы

Аналітычная інфармацыя на канец года

9.

Арганізацыя кансультацый дадатковых заняткаў для матываваных навучэнцаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

 

10.

Узнагароджанне пераможцаў і ўдзельнікаў прадметных алімпіяд

Май

Кіраўніцтва ўстановы

 

свернуть